Jak to u mě chodí
Milé klientky a klienti,
věřím, že čas strávený u mě v salónu bude pro Vás vždy, zas a znovu, nezapomenutelným zážitkem, při kterém zkrásní Vaše pleť a zrelaxuje Vaše duše. Aby vše probíhalo ke spokojenosti nás všech, dovolte, prosím, abych Vás v následujících bodech stručně seznámila s chodem salónu:
- Vážím si Vás i Vašeho času, na objednané ošetření budete vzati vždy včas. Vás na oplátku prosím, abyste nechodili pozdě. Pokud se to stane, bude Vaše ošetření o tento čas zkráceno, neboť po Vás jsou objednáni další klientky/klienti.
- V případě, že se nemůžete dostavit na ošetření, informujte mě, prosím, včas. Objednávku můžete zrušit nejpozději 48h. předem. Buďte ohleduplní k ostatním klientkám/klientům a mně umožněte nabídnout jim Vámi uvolněný termín. V případě, že zrušíte termín později, tak Vám bude při příští návštěvě účtován storno poplatek ve výši 50% z ošetření. .
- Pokud se bez omluvy nedostavíte na ošetření, bude Vám účtován storno poplatek ve výši 100% plánované ceny služby. Pokud nebude uhrazen, budete vyřazen/a z databáze a další rezervace termínu už nebude možná.
- Při kosmetickém ošetření se věnuji jen a pouze Vám. Nevyřizuji telefonáty, nikam neodbíhám, nikoho dalšího do salónu nepouštím. Je to Váš čas a Vy máte právo užít si kosmetické hýčkání na maximum.
- S bodem č.4 souvisí Vaše objednávání na kosmetické ošetření – objednat se můžete telefonicky, formou SMS, přes aplikaci Messenger či Whats App. Když telefon nezvedám nebo Vám okamžitě nevolám zpět, mějte, prosím, strpení. Právě se věnuji klientce v salónu a zavolám Vám hned, jakmile to bude možné. Pokud se objednáváte mailem, VŽDY mi, prosím, na sebe zanechte telefonní kontakt. Zavolám a domluvíme se na termínu ošetření. Rezervace termínu prostřednictvím mailu není vzhledem k mému pracovnímu vytížení možná.
- Pokud více než 6 měsíců nenavštívíte můj salón či si alespoň nezajdete pro domácí péči, vnímám to tak, že jste se rozhodli pečovat o svou pleť sami či jinde, a budete vyřazeni z databáze klientů. Po této době se NELZE znovu objednat. (Jiná situace nastává, pokud víte, že nebudete moci po určitou dobu studio navštívit - např. nemoc, narození dítěte atd., a předem se na pauze v navštěvování studia domluvíme.)
- NOVÉ KLIENTKY/KLIENTY PŘIJÍMÁM POUZE NA DOPOLEDNÍ TERMÍNY - pokud není uvedeno jinak. (Stop stav vypisuji v případě, že se neúměrně prodlouží objednací doba na ošetření. Tuto informaci pak uvádím v banneru, který se Vám ukáže ihned po rozkliknutí webových stránek spolu s datem, od kdy platí.)
- Jde mi o to, aby Vaše pleť byla zdravá a krásná. A toho nelze docílit jen ošetřením v salónu. Je velmi důležité, abyste měli také kvalitní kosmetické přípravky, které budete moci používat doma. Pokud používáte stejnou kosmetiku, kterou Vás ošetřuji já v salónu, nehrozí riziko alergické reakce a můžeme také systematicky pracovat na zlepšení kvality Vaší pleti.
- Přípravky domácí péče jsou běžně k dostání u mě v salónu. Pokud Vám doma některý produkt dojde a potřebujete ho dokoupit, kontaktujte mě, prosím, abychom se domluvili na termínu předání mezi jednotlivými ošetřeními, kdy se Vám budu moci věnovat.
- Poskytuji Vám nejen servis při výběru kosmetiky, ale výrobky máte u mě k dispozici okamžitě, nejpozději do 3 dnů, pokud se zboží náhle vyprodalo. Pokud se přesto rozhodnete nakupovat kosmetické přípravky či potravinové doplňky na internetu, zvažte, zda chcete navštěvovat právě můj salón. Nepřijde mi v pořádku, pokud za moji práci a vědomosti dostane zaplaceno internetový prodejce, který o Vás a Vaší pleti neví zhola nic a který zná pouze číslo Vašeho bankovního účtu.
- Vaše osobní údaje zpracovávám dle ZOOÚ a na něj navazujícího GDPR - souhlas podepisujete přímo v salónu.
- Objednáním se na kosmetické ošetření akceptujete pravidla chodu salónu.